Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en klager/sutrer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 14:06   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en klager/sutrer?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg synes f.eks. det var for dårlig av et visst flyselskap som var forsinket da jeg skulle hente Sneipen i Bergen, slik at jeg da ikke rakk flyet jeg skulle ta tilbake. Og de klarte ikke å booke meg om på noe annet fly hjem den dagen - neste dag skulle vi fly på ferie. Jeg var mer fortvilet enn sint, og damen som satt i andre enden var totalt ukonstruktiv og kom ikke med et eneste løsningsforslag. Det er rett og slett ikke holdbart.

Det er ikke sikkert at hun kunne booke deg om på noe annet fly samme dag, slik du ønsket. Det kan ha vært fullt og da går dessverre de andre passasjerene før deg, selv om ditt fly uheldigvis var forsinket. Hun kan ikke tilby deg å fly med et hvilket som helst annet flyselskap dersom ikke selskapet du fløy med har samarbeidsavtale med det selskap du fløy med.
Det kunne/burde hun fortalt deg.

Hun kunne ikke tilby deg overnatting, tog. leiebil dersom du ikke var betydelign forsinket.
Det kunne/burde hun fortalt deg.

Jeg vet det er surt å bli forsinket, og jeg forstår veldig godt frustrasjonen og sinnet da man føler at man ikke får hjelp eller løsningsforslag, som du sa. Noen ganger er det ikke en annen løsning enn at man må vente, og det er surt.

Om du reiste med SASBraathens kan du gå inn og lese om serviceløftene under punktet Hjelp og kontakt. Der finner du informasjon om hva som gjelder og bl.a. dette skrivet:
http://www.sasbraathens.no/upload/SA...r_261-2004.pdf

Dersom du føler at flyselskapet har brutt reglene, så MÅ du klage. Det er det beste råd jeg kan gi deg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.