Sv: Fonter/skrift/farge
Opprinnelig lagt inn av Stekira, her.
Oi hehe.. den var litt "overdreven" hehe.. jeg tenkte litt mere på sånt som dette her
Jeg liker denne skriften veldig godt og syns den ser ryddig og lett leselig.
Er forskjell på å barbere seg og kappe av seg hue. Jeg mente absolutt ikke at jeg skulle skrive i fet rosa eller den du la ut her. Men jeg kom til skade for å skrive i litt fetere skrift her om dagen da jeg ikke ante at det var ikke akseptert her på forumet. Da jeg hadde bare skrevet 5 innlegg og satt på en mini pc og tenkte at det var kanskje lettere for ANDRE også å lese skriften om den var i fet. Og den så jo bedre ut. Så mine største synder er alså her inne å skrive i fet eller i en annen font hehe.. ikke verre enn det. Var liksom bare et spørsmål om det var noen som helst andre fonter som ville bli akseptert her inne som er lett leselige, men jeg har jo igrunnen fått svar på det nå 
Ja, jeg endret til rosa. 
Altså, de kaller det uskrevne forumregler. Det at de er uskrevne betyr jo egentlig at det ikke er noen regel, men mange her syntes det er teit om man gjør det da. Men jeg ville ikke tatt det så veldig til meg om jeg var deg. Jeg syntes det er verre at man er så uhøflige her inne at man "slakter" nye for noe så lite som feil font. 
Jeg ville gitt beng om jeg var deg. Kan godt slå oss sammen og starte en irriterende motstangsbevegelse, og lage alt vi skriver i en annen font enn røkla for min del. Om jeg får færre lesere, so be it. Det sier jo mer om folk her enn hva jeg skriver. 
|