Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 11:54   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Noe av poenget med dette underforumet er å vise og tipse om hvor utrolig enkelt det er å lage skikkelig mat, kjapt og enkelt, fra bunnen av hver dag.

Det handler ikke om å ha "sett lyset", (en temmelig spydig ting å skrive?), være bedrevitende eller arrogant. Det handler om at jeg gjerne vil hjelpe folk til å ta kontroll over sitt eget kosthold, skaffe seg den kunnskapen som trengs og føle mestring gjennom å lage god og næringsrik mat. Og jeg synes ikke mine motiver skal trekkes i tvil, slik jeg opplever at enkelte gjør. Jeg synes det er unødvenig å bruke dette forumet til å reklamere for ferdigprodukter, godt eller dårlig, særlig når jeg oppfatter toro-reklamen som et dårlig skjult angrep på meg som person.

Jeg holder ikke matkurs hjemme hos meg selv eller bruker masse tid på å legge ut oppskrifter, tipse og råde folk for å være ekkel mot dem som ikke er flinke til å lage mat.

Jeg ser at det ligger noe humor i dette og jeg har forsøkt å være med på spøken, men når jeg tenker meg om, kjenner jeg at jeg er egentlig veldig lei meg over at noen bruker dette forumet til å gjøre narr av innsatsen min og all tiden jeg har brukt på å dele oppskrifter, tips og råd. Jeg gjør virkelig ikke det for å være slem mot noen, tvert om.

Emneord
klassiker, toro

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.