Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!
Noe av poenget med dette underforumet er å vise og tipse om hvor utrolig enkelt det er å lage skikkelig mat, kjapt og enkelt, fra bunnen av hver dag.
Det handler ikke om å ha "sett lyset", (en temmelig spydig ting å skrive?), være bedrevitende eller arrogant. Det handler om at jeg gjerne vil hjelpe folk til å ta kontroll over sitt eget kosthold, skaffe seg den kunnskapen som trengs og føle mestring gjennom å lage god og næringsrik mat. Og jeg synes ikke mine motiver skal trekkes i tvil, slik jeg opplever at enkelte gjør. Jeg synes det er unødvenig å bruke dette forumet til å reklamere for ferdigprodukter, godt eller dårlig, særlig når jeg oppfatter toro-reklamen som et dårlig skjult angrep på meg som person.
Jeg holder ikke matkurs hjemme hos meg selv eller bruker masse tid på å legge ut oppskrifter, tipse og råde folk for å være ekkel mot dem som ikke er flinke til å lage mat.
Jeg ser at det ligger noe humor i dette og jeg har forsøkt å være med på spøken, men når jeg tenker meg om, kjenner jeg at jeg er egentlig veldig lei meg over at noen bruker dette forumet til å gjøre narr av innsatsen min og all tiden jeg har brukt på å dele oppskrifter, tips og råd. Jeg gjør virkelig ikke det for å være slem mot noen, tvert om.