Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 13:15   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Å være så naiv at man ikke innser at f.eks Sitron kan tillate seg uendelig mye mer av usaklig og frekk argumentasjon,eller mangel på sådan, enn andre brukere, er ikke dette forumet verdig. Man kan godt forstå at det har blitt sånn pga at man kjenner Sitron osv, og "venner" får mer slækk... Men det blir for dumt å nekte for at det ikke er sånn.

Det er jeg enig i. Sitron er ganske drøy noen ganger, og det finnes ingen unnskyldning i verden for å forsvare henne de gangene hun virkelig går over streken. Å unnskylde henne med at hun "vanligvis sier mye bra," er "rett på sak og direkte", eller å late som hun aldri har sagt noe, er å akseptere mobbing. Jeg synes også Sitron er morsom, og at hun mange ganger sier kloke ting, men jeg gidder virkelig ikke å forsvare henne alltid, eller å se mellom fingrene med uakseptable ting hun sier. Mobbing er mobbing, uansett om man liker mobberen eller ikke. Nå skulle man kanskje tro at Sitron er en av brukerne jeg misliker sterkt her inne, (jeg har jo virkelig fått passet mitt påskrevet mange ganger, ) men jeg har også sansen for at folk er direkte, (kanskje ikke så merkelig...) og synes stort sett hun er OK å diskutere med.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jøss, du har virkelig høye tanker om forumbruker'n din!

Hun her, derimot, har jeg litt større problemer med.

(Atså; jeg skjønte jeg overhodet ikke hva du mente der, Skremmern. )

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det er veldig skjeldent at de som er nevnt som profilerte brukere over her får fjørti tilber-innlegg, .

Vel, jeg synes det er ganske ofte, eller pinlig ofte, kan man kanskje si?

Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 09:21.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
personangrep

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.