|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Altså, nå må dere gi dere. Dere har begge to tilgang til den mest spennende bloggen av alle blogger, så nå synes jeg dere skal rulle inn. Sitron: Du kan få stille så kritiske spølrsmål som du bare vil, jeg skal ikke lempe deg ut. :raus: |
|
|
|
|
|
#202 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jojo, men du er jo ikke noe troll. Det vet jeg jo. Jo.
|
|
|
#203 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Alle vet jo at du har den besteste bloggen, Agenten. Det er jo implisert, så jeg trenger ikke ta høyde for det når jeg uttaler meg her. Så det så.
|
|
|
#204 |
|
© All rights reserved
|
Ja, det vet du jo. Jo.
Den besteste bloggen. |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg vet jo til og med hva du gjør med, eh, katta di.
|
|
|
#207 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg er kanskje blond, men jeg er himla god til å legge sammen
|
|
|
#208 |
|
© All rights reserved
|
Jeg er ikke blond, men så er jeg ikke særlig god til å legge sammen heller. Men jeg er god til å ligge sammen, om det teller. |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg er sjikkli bra på å ligge. Ref; signatur.
|
|
|
#211 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg bare ligger, jeg. *dvask*
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#212 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Denne tråden har jeg ikke helt orket å gå inn på for den var så lang, etter at jeg kom hjem fra en lissom-tur til Lima, der jeg angivelig traff mannen min som jeg tydligvis ikke har møtt så mye i det siste. Sist redigert av Pelen : 17-02-10 kl 04:08. |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Shake it out!
|
Jeg trekker det tilbake. Jeg er ikke flink til å legge sammen :skuler bort på en diiiiiger haug med klær:
Jeg også, ref nick
|
|
|
#214 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, ikke sant. |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#216 |
|
ctrl+z
|
Ikke alle vet det, nei.
|
|
|
#218 |
|
ctrl+z
|
Seriøst? Har du ikke tilgang til min?
|
|
|
#220 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?(Kilde: youtube.com)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|