Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drikker du alkohol på julaften?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-09, 10:08   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du alkohol på julaften?

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Dette husker jeg fra min barndom også. Riktignok ikke i jula, men småbrisne gjester forekom vel en gang eller to. Vi fniste litt av det, kan jeg huske, men opplevde det overhodet ikke som skremmende eller ekkelt.

Det gjorde ikke jeg heller, da det var lystig lag på hytta i påska. Jeg skal ikke si hvor mye alkohol som ble inntatt, men jeg mener at både foreldre- og besteforeldregenerasjonen var beruset. Hva søskenbarna mine tenkte om det, vet jeg ikke, men jeg husker det som bare morsomt.
Men at jeg ikke hadde problemer med det, betyr selvsagt ikke at barna mine ville hatt et like uproblematisk forhold til at min mann og jeg ble tilsvarende beruset.
Vi drikker sjelden mer enn en øl/et glass vin med barna til stede, men noen ganger kan det blir litt mer. For eksempel drikker jeg sikkert tre glass vin fra vi møtes til middag nyttårsaften og til barna tar kvelden en gang etter midnatt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.