Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-09, 14:14   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jeg helt enig i. Og om det hadde vært sånn at pippimamma (som er den som diskuterer i tråden her og jeg vet jo ikke om hun er Frp-er, men lat som at hun er det da) hadde vært Frp-er så hadde man aldri svart henne saklig uansett tema og så unnskyldt det med at "Hun er jo Frp-er" så hadde det vært mobbing.

Jeg mener ikke at Frp-ere mobbes her på FP.

Men jeg mener det er enkelte som har en helt annen tone når det gjelder Frp enn feks Venstre. Og det er det jeg misliker. Jeg synes egenlig det er helt greit at folk sier at Frp er gjeng med imbesile aper, så lenge de også kan si at Venstre er er en gjeng med imbesile aper. Det at man sier at Frp er en gjeng med imbesile aper, mens Venstre "der er man uenig i politikken" er svært lite sjarmerende synes jeg. Jeg er faktisk like uenig med Kristelig folkeparti på enkelte områder som jeg er med Frp. Og det tror jeg mange her på FP er, alikevel ser man sjeldent (aldri?) sleivkommentarer om at "Å, traff på en idiot i traffikken i dag, han stemmer sikkert Kristelig folkeparti. "

Opprinnelig lagt inn av esme

Jeg er altså enig i utsagnet ditt, men jeg kan ikke komme på at generell dårlig oppførsel mot en bruker har blitt unnskyldt med at brukeren har idiotiske meninger. Som jo da hadde vært mer likt mobbing.

Enig med deg. Jeg tror heller ikke pippimamma mente at det var mobbing her på FP, jeg tror hun mente det var samme mekanismen bak begge fenomenen (mobbing, og humorhetsing av Frp), nemlig at man justerer på moralen i forhold til enkelte personer, partier,. begreper, fenomener etc

Sist redigert av him : 19-06-09 kl 14:17. Årsak: typo
him er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.