Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal man ta hensyn til alle allergikere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Skal man ta hensyn til alle allergikere?
Ja! 5 3,01%
Man kan selvsagt ikke ta hensyn til alle, men gjøre så godt man kan. 106 63,86%
Litt hensyn klarer man vel å ta. 42 25,30%
Nei, det er håpløst. 10 6,02%
Drit i alle allergikere! 1 0,60%
Annet 0 0%
Dustepoll 2 1,20%
Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-09, 23:20   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal man ta hensyn til alle allergikere?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har ikke hørt om allergi mot hvitlukt og svettelukt før, men det kan oppleves som svært ubehagelig og lukta svært fremtredende for enkelte. Sånn er det med alle sterke lukter, og vi snakker vel fremdeles om å ta hensyn?

Man må kunne veie ubehaget for den som skal ta hensyn opp mot ubehaget for den det går ut over. Hvis folk blir syke og får åndenød av at jeg bruker parfymert deodorant, er det langt mindre ubehagelig for meg å bytte til et merke fra apoteket enn det er for dem å miste pusten.

Hvis noen derimot plages av hvitløksånden min, og den plagen består i at de må kjenne en lukt de ikke liker, synes jeg ikke den plagen veier opp for den ulempen jeg vil ha ved å slutte å spise mat med hvitløk i.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.