Sv: Skal man ta hensyn til alle allergikere?
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
Jeg tar hensyn til de allergier jeg vet om hos de jeg omgir meg med. Dvs jeg hadde ikke appelsin på lesesalen fordi en anonym student var meget allergisk (hang opp lapp), katten var ikke innendørs da hun med katteallergi kom på besøk (hun viste på forhånd at det var katt i huset til vanlig), jeg brukte ikke parfyme da min kollega sa hun var veldig allergisk osv.
For øvrig får jeg et inntrykk i denne tråden av at det er ganske mange her som fra nå av aldri skal bruke fuktighetskrem, deo med parfyme, parfyme, hårspray osv (særlig på fly har jeg forstått det som), men jeg er faktisk ikke sikker på om det er realiteten for alle. Fordi jeg tror vaner er vanskelige å endre hos mange. Men det er jo flott å forsøke, bevares. Selv bruker jeg ikke alltid parfyme og jeg gumler sjelden nøtter i det fri, så jeg har ikke så veldig mye å endre på det området tror jeg.
Akkurat det jeg skulle skrive også nå. 
Hvor mange kan ærlig si at de fra dette øyeblikk aldri skal bruke shampoo, balsam, kroppskrem, deo, hårspray eller andre stylingprodukter, eller rene parfymer når de går ut av hjemmet sitt? Dere er raske med å kalle meg for egoistisk fordi jeg innrømmer at jeg kommer til å fortsette å bruke det, men jeg lurer nå på om jeg er en av de få som er ærlige her.
Og nå nevner jeg bare en allergi, siden det er tydeligvis bare parfymeallergi som spiller så stor rolle.