|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!
Nå fikk du sjansen til å gå vekk fra en personlig historie som ingen andre har noe forutsetninger for å forstå. Jeg skjønner det er irriterende for deg, men la det ligge nå foreslår jeg.
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Jeg lover jeg skal holde meg saklig fra dette av. Se vekk i fra det jeg skrev over. Jeg hadde bare en episode med denne personen som fikke begere til og renne litt over. Unskyld for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Men hva er luksusgoder, det variere fra peson til person. Jeg synest når man har til mer en mat, hus og klær, at man har det gangske godt. Når man kan kjøpe med av det man trenger, gå ut og spise, konserter, kinor ol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
Jeg tror de fleste av oss har noe som er litt luksus og som gjør at dersom man ikke har råd til det, så føler man seg fattig. Da jeg studerte medisin hadde jeg kjempedårlig råd en stund, jeg fikk ikke studielån og jobbet ved siden av medisin nok til å betale studielån og litt til å leve av. Men tegneserier hadde jeg råd til, det var en ting som jeg bare måtte ha. Det er jo noe som mange hadde syntes var fullstendig unødvendig selvfølgelig, men det spiller ingen rolle, jeg tror at så lenge man har bittelitt rom for å prioritere litt og bruke noe på litt luksus så føler man seg ikke fattig.
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg også, det handler ikke altid om kroner og øre. Men når han har et stort spillerom når det kommer til litt luksus. Da blir det feil og kalle seg fattig. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|