|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Klage over at man er fattig, når man ikke er detEn jeg kjenner er uføretrygdet, vet ikke helt hvorfor. Hun har ingen diagnose sier hun til meg. Litt vondt her og der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Jeg synes ikke du er i noen som helst posisjon til å mene så mye om hennes situasjon når du ikke kjenner den til bunns.
Sist redigert av Enhjørning : 29-05-09 kl 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Signerer Enhjørning helhjertet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Det kan hende hun har en del til overs også - men likevel kan det være vondt å vite at man ikke får lån like lett som andre, at inntekten ikke vil stige og at man ikke kan jobbe seg ut av ting og opp i standard som andre kan. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Om enhjørning ble jeg også provosert. Ingen får en uførestønad uten å ha diagnose. Kanskje hun ikke føler for å fortelle DEG om den i og med at du til og med legger ut på et åpent nettfora om henne kan det late til a hun gjør klokt i det. |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Dette var en fordomsfull og meningsløs tråd å starte. |
![]() |
![]() |
#8 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Jeg er enig i de andre her. Innlegget ditt burde hatt litt mer hold og fakta og ikke bare en flåsete utblåsning om antagelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Eh, ja.
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
Kommer du her og er konstruktiv altså? |
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Og det er ikke alltid man ønsker å si hvilken diagnose man har. Kanskje særlig ikke der man blir utsatt for kritikk og fordommer.
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Slike tråder er grunnen til at jeg sluttet å være på NM. |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Jeg skal ikke la meg provosere.
![]() |
#15 |
X First Lady
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
Hvor skal du gjøre av deg nå, da?
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Jeg tror kanskje ikke det var det at hun var uføretrygdet uten en tilsynelatende diagnose som var poenget her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Uføretrygd er ikke akuratt bra betalt, og jeg lurer på hvordan du hvet att hun har så mye igjen. Min mor er ufør og hun har vel rundt 4000 igjen etter alt er betalt det er ikke mye når man heller ikke kan spe på inntekten. Ingen jeg kjenner som er ufør har så veldig mye til overs. Ellers går det ann og ha vondt her og der som du sier uten og finne ut av hva det er, jeg selv har nemlig det og vært på en del utredninger og dem har brukt lang tid på og anta hva det kan være men hvet ikke sikkert. Mine dager kan ihvertfall variere veldig fra og være veldig fungerende til lite fungerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Klage over at man er fattig, når man ikke er det!Hovudinnlegger virkar noko fordomsfull når det gjeld uføretrygd, ja.
![]() |
|
|