Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårbekledning på barna

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 00:19   #8
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vårbekledning på barna

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det har vært varmt her også noen dager, men nå er det litt kjøligere igjen. Jeg er selv varm av meg, men jeg er nok litt streng på ungene. Jeg har også ei jente i 2. klasse. Hun har stillongs, bukse, t-skjorte. genser og jakke. Og jeg maser om at hun må ta fleece under hvis hun har de tynneste jakkene på seg. :roll: Vi har nylig sluttet med ullundertøy..

Jeg er stor fan av tynt ullundertøy/superundertøy, og det er bare siste uka hun har gått uten superundertøyet. Men jeg har på ingen måte tenkt å pakke det bort for sesongen; jeg foretrekker heller et lang underst med ull og at de heller kan kle av jakker/dresser hvis de blir varme, og temperaturen svinger nok frem og tilbake selv om vi har fått smake på god-varmen noen dager...
Men som sagt, jeg stoler på henne at hun styrer dette selv. Hun har alltid kledd på seg hvis hun fryser.

Guttungen på 3,5 er et annet kapittel. Jeg holdt på å dåne da jeg hentet han i barnehagen her før påske og han hadde fått velge dress. Da var det fremdeles VÅTT her og der i barnehagen, dressen og hele gutten var temmelg blaut (og de hadde ikke skiftet på han når de kom inn. 3 timer i vått tøy gjorde noe med blodtrykket til mor...) Og da jeg bemerket at jeg ønsket at de skulle bruke den vanntette reimatec-dressen fremfor en vinterdress som suger vann, var svaret : "han hadde ikke så lyst på den dressen idag..."

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.