Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva slags bil denne gangen?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-09, 16:29   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags bil denne gangen?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Tittet på skoda Roomster i dag. Han skulle sette opp et prisoverslag og gi meg en pris på min bil. Fyren tilbydde meg latterlige 50 000 kr for min bil, mens de andre sa 80 000 kr. Så da falt skoda av.

Var det et konkret tilbud på 80 000, eller en antydning? Strengt tatt synes jeg 80 000 hørtes veldig mye ut i henhold til dagens marked. Man skal være obs på at et slikt regnestykke har to sider. Gir man en høy pris for innbyttebilen kan det bety et dårligere tilbud på bilen kunden skal kjøpe, eller dårligere muligheter for å få innbakt ekstrautstyr som pruting ved nybilkjøp. Dette er en balanse som en del forhandlere driver med.

Det kan også være en psykologieffekt i det at man føler at man får veldig mye for bilen man hadde....

Nå er jeg ikke spesielt kjent med hva en 01 Spacestar går for og hvilken motor du har, hvilket utstyr, hvor gamle dekk osv, men 80 000 hørtes veldig bra ut i utgangspunktet.

Sitat:

Tittet også på Quashcai og jeg må si jeg ble litt forelsket i utseende. Skal prøvekjøre en til mandag også skal de ta takst på min. Begge drivakslene er gåen og de må bytte den, men den feilen har jeg klaget på siden jeg kjøpte den, så de skulle ta det på sin kappe. Var hos dem jeg kjøpte bilen.

Qashqai ("Kasjkai")

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.