|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SnåsamannenEn filosof hadde i dag et innlegg i Dagbladet som i grunnen opppsummerer akkurat det jeg har tenkt om denne saken (i alle fall etter å ha lest denne tråden.)
|
|
|
|
#2 |
|
<*(((<
|
Sv: Snåsamannen
Denne filosofen er imponerende dårlig til å lese, jeg skjønner ikke at han og jeg har lest samme artikkel. Even Gran etterlyste bruken av vitenskapelige metoder for å dokumentere treffsikkerheten, han var ikke opptatt av vitenskapelig forklaring av fenomenet. Men kjernen i filosofens motsvar går på dette:
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snåsamannen
Sånn, nå har jeg fått lest denne kommentaren også.
Er det mulig å ikke skjønne hvor mye makt, penger og berømmelse som ligger i healingverden hvis noen virkelig kan bevise at han kan heale? Hvis Joralf virkelig har "the force", så er han garantert ikke alene om det. Det påstås jo at ganske så mange har denne typen evner. Å tro at ingen er interessert i å virkelig kunne tjene seg søkkrikk på dette er ganske så naivt.
|
![]() |
| Emneord |
| healing, tro, voodoo |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|