Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 20:09   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp. Hun blir mo i knærne bare hun ser en Bergans-jakke. Nå har hun heldigvis funnet en jobb hvor hun kan meske seg i denslags uten at lommeboka kreperer.

Bergans gjør meg definitivt IKKE mo i knærne, det er mange andre slags klær som frister mer å bruke penger på. Jeg syns jo det er greit å ha en varm og funksjonell jakke til turbruk, men klarer meg fint med rimeligere varianter. Ville heller lagt mye penger i f.eks. en fin ullkåpe eller skinnjakke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:12   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Bergans gjør meg definitivt IKKE mo i knærne, det er mange andre slags klær som frister mer å bruke penger på. Jeg syns jo det er greit å ha en varm og funksjonell jakke til turbruk, men klarer meg fint med rimeligere varianter. Ville heller lagt mye penger i f.eks. en fin ullkåpe eller skinnjakke.

Veldig veldig enig.

Har mye diverse jeg , i forskjellige prisklasser fra feks Lindex, H&M til feks Chloè og Marc Jacobs.
Det dyreste er to skinnjakker fra Munthe plus Simonsen. Ja og en skinnjakke fra Replay. Alle tre kostet det samme. *pris ikke nevnt*

Gammel 25-10-08, 20:14   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...og jeg låner syrrans turjakker når jeg en sjelden gang blir lurt ut i Frisk Luft, så klesbudsjettet går til streetwear. (Nei, det er ikke ment så teit som det ser ut, men rett og slett klær som fungerer til mitt vanlige jobb-, mamma- og uteliv, ergo er streetwear betegnende. Så det så.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:28   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle også gjerne brukt penger på flotte kåper og kjoler, men jeg synes nesten jeg må prioritere anvendelige klær som jeg er nødt til å ha likevel. Og jeg har tilgode å finne gode nok (og rimelige) allværsjakker. Så får det bare være så typisk norsk som det tydeligvis er med allværsjakker. I dette været vi har ute akkurat i skrivende stund, er det ikke annet å ha på seg.

Jeg eier forøvrig ingen Bergansjakke, i motsetning til 90% av alle nordmenn. Jeg har dermot en Bergansbukse. Beste turbuksa ever.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:45   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bergans gjør meg definitivt IKKE mo i knærne,

Ikke meg heller.

De ser merkelige ut på meg. Og ikke er det spesielt bra kvalitet heller, ifølge dem som har peiling på sånt. Men de har gjort et markedsføringskupp gjennom 71 grader nord.

:ønske meg Norrøna-jakke:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.