Sv: High School Musical
Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.
Nei men jeg fatter overhode ikke hvorfor en 5 åring skal være opptatt av tenåringers hverdag unasett om det er en US eller norsk setting. Det har og bør ikke ha noe som helst interesse for en 5 åring synes jeg
Det er vel ikke alltid "storyen" om hverdagen som fenger en femåring mest. Tror ikke min har fått med seg handlingen så mye egentlig, det er mer det at de "er store" og det at de har kule sanger (i følge han). Han er generelt veldig opptatt av musikk. Om dette var ungdommer som drakk, herjet osv, så hadde saken vært en annen. Men dette er jo en moralsk historie, typisk amerikansk og sukkersøt. Hva skade som kan tas, det skjønner ikke jeg. Om en måned så er det hele antagelig glemt kjenner jeg han rett.
Skjønner at man kan spekulere i makten Disney faktisk har i dag, men jeg ser ikke sammenhengen med at min viten om dette, skal avgjøre hva jeg tillatter poden å se på så lenge det faktisk ikke inneholder noe som kan sette han på galt spor. Boikotter du alt Disney lager? Var Cars ille også?

|