Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar du vare på dine introverte bekjentskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-08, 12:35   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

I min jobb som lærer, er jeg veldig opptatt av å ikke kun ha fokus på ekstrovertene samt å legge opp undervisningen på en slik måte at alle personlighetstyper kan delta på en måte de føler seg komfortable med.
Og jeg tar samme hensyn nå som jeg jobber med nesten voksne ungdommer som jeg gjorde på barnetrinnet.

I min jobb som lærer synes jeg ofte at fukuset er mer på de introverte enn på de ekstroverte. Det er en generell holdning om at de ekstroverte skal dempes og de introverte skal løftes. Jeg kjenner at jeg ikke er helt enig i den tankegangen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.