Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du prøvd stoff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du noen gang prøvd/tatt stoff?
Nei 154 68,14%
Ja 69 30,53%
Dustepoll (denne må vel også med?) 3 1,33%
Deltakere: 226. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 00:34   #11
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du prøvd stoff?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Rus er vel snarere noe de ha, enn noe de ønsker. Med konsekvenser tenker jeg mer på utstøtingen fra samfunnet, tigging, ikke ha noe jobb eller sted å bo osv. Dette var ment som respons til eras kommentar:

Innlegget og siteringen min var ikke tydelig nok, my bad. Jeg prøver igjen:

For gruppen som tilsvarer relativt ressurssterke mennesker her på forumet er konsekvensen av rusmiddelbruk stort sett ikke noe annet enn rus, og dette er en ønsket konsekvens, og jeg tror stort sett ikke denne gruppen føler seg særlig truffet over å bli kalt tjukk i hue over sin rusmiddelbruk heller. Derfor er det ikke så rart om noen tolker ditt utsagn som et angrep på de andre, som har problemer som følge av og sammen med sin rusmiddelbruk.

Ben "This is an egg in a frying pan. Any questions?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.