Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Lukket brukergruppe for slankerne?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 01:07   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det tror jeg ville være veldig vanskelig uten at det ble mye bråk av det. Tror ikke du? Det er en av grunnene til at jeg er skeptisk - det er lettere å la være å opprette en slik gruppe i utgangspunktet enn å legge den ned hvis man ikke synes den fungerer slik man ønsker.

Nei ikke om man faktisk gir det prøvetid på feks et år. Det verste som skjer at at noen kanskje forsvinner om man ombestemmer seg, men sånn det er nå så har jeg uansett vært fristet til å prøve sette opp en msngruppe eller ett eller annet. Jeg ville ikke blitt borte herfra fordet.

Tenker at brukergruppen blir et supplement, ikke en erstattning for forumet forøvrig. Det hadde bare vært så veldig greit å ha ting på samme sted...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.