Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Lukket brukergruppe for slankerne?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 00:57   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg har folk her inne, som jeg kjenner IRL, som jeg ikke nødvendigvis vil skal få vite alt rundt meg og mine tanker om vektnedgangen. Jeg er ikke veldig åpen om at jeg slanker meg, til familie og venner, men det er godt å ha de her inne på FP og dele tingene med. Noe med å være nær, men ikke for nært kanskje?

Jeg har også meldt meg inn på slankeforumet på NM, men trives ikke der i det hele tatt. Mange av de som er der inne "kjenner" jeg ikke, og jeg liker ikke stemningen der inne. Litt for fjortiss-aktig syns jeg.

Det er noe der, ja. Jeg skjønner godt den tanken om "nær, men ikke så nær", og det er kanskje litt derfor jeg selv ikke egentlig kommer til å bruke FP som slankeforum. Og for den del: Hva hvis én eller flere av dine RL-/FP-venner også melder seg inn i slankegruppen? Da vil det kanskje blir for nært for deg likevel. Og slikt kan jo fort skje i fremtiden, selv om man i første omgang ikke har RL-bekjente i slankegrupen - det at det kan komme folk man kjenner senere er jo alltid noe som det er verdt å ha i bakhodet før man deler intime ting på et lukket forum. (Men det er jo en generell greie, ikke spesifikt for denne diskusjonen.)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.