Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Lukket brukergruppe for slankerne?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 00:56   #10
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hp:

Meneh. Kanskje litt på siden da, men hvorfor kan ikke pedagogene også bruke disse alternativene.

Pedagogene prater om ting som ikke har særlig interesse for andre enn pedagoger. De som er interessert i pedagogikk er etter det jeg har forstått velkommen selv om de ikke har formell utdanning.

-Jeg syntes ikke det at alle har en individuell blogg blir det samme nei. Blir ikke holdbart å flakse fra blogg til blogg.

Jeg ser ikke hvorfor bloggen ikke kan fungere? Du har den sosiale gruppen som er register for hvem du følger med på, klikk avatar så kommer du til profil og der er blogginnlegg. Det blir annerledes enn et forum, men jeg ser ikke på bruksflyten som et problem, egentlig, det er et spørsmål om vaner.

-Ikke medlemssalong 1 heller for mange der er ikke i samme situasjon og jeg tror ikke folk har en terskel for å bry "alle" med sine problemer rundt dette tema, salong 2 har for høye inntakskrav.

Jeg forstår at enkelte ikke vil være til bry, eller føler på at vanskelige ting ikke skal prates om foran et for stort publikum. Samtidig så tror jeg også at for medlemssalongene så følger folk med på trådene til de brukerne som en bryr seg om, om en ikke bryr seg så hopper en over den tråden. Det er også en side av det at vi har en voksen brukermasse.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.