Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Lukket brukergruppe for slankerne?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 00:53   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Meneh. Kanskje litt på siden da, men hvorfor kan ikke pedagogene også bruke disse alternativene.

Det kan de selvsagt også. Vi "trenger" jo sånn sett ingen lukkede brukergrupper. Men admin åpner for det, og de som ønsker seg en slik gruppe, foreslår og argumenterer for det. Dette er ikke en krangel der du er mot og jeg (eller HP) er mot, det er jo et forsøk på å finne ut hva som er lurest både for FP som helhet og for grupper av brukerne.

Slanking er et mer komplisert og "kontroversielt" tema enn pedagogikk, vil jeg si. Derfor har jeg langt flere motforestillinger mot et lukket slankeunderforum - samtidig som jeg også ser mange flere gode grunner for det enn for et pedagogforum (kanskje fordi jeg er tjukk selv, men ikke lærer ).

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.