Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?
Jeg er med på tanken bak flere av motargumentene til Skilpadda, men samtidig så tror jeg som Joika sier at folk her inne er såpass voksne og reflekterte at det antageligvis ikke blir et usundt syn på kropp og slanking. Jeg tror jeg lander på at jeg ønsker en lukket gruppe. Det er uansett ikke mange som ikke slanker seg, som deltar i tråden.
Eneste er vel kanskje at det muligens er folk her inne som leser i slanketråden, og henter inspirasjon til å ta fatt selv, som ikke får muligheten til dette. Det er jo i tilfelle dumt da.
Det er mye jeg ikke forteller og skriver om i slanketråden nå, som jeg ellers ville skrevet om hvis forumet var mer lukket. Jeg har folk her inne, som jeg kjenner IRL, som jeg ikke nødvendigvis vil skal få vite alt rundt meg og mine tanker om vektnedgangen. Jeg er ikke veldig åpen om at jeg slanker meg, til familie og venner, men det er godt å ha de her inne på FP og dele tingene med. Noe med å være nær, men ikke for nært kanskje?
Jeg har også meldt meg inn på slankeforumet på NM, men trives ikke der i det hele tatt. Mange av de som er der inne "kjenner" jeg ikke, og jeg liker ikke stemningen der inne. Litt for fjortiss-aktig syns jeg.
|