|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?Mim: er det virkelig vanlig at brudeparets foreldre insisterer på å invitere sine venner?? Det var ikke aktuelt hos oss. Det var aldri snakk om å etterkomme noen ønsker fra mine foreldre, selv om de betalte middagen. Det var dessuten begrenset plass i lokalet vi hadde valgt.
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?
Mine svigers ønsker det. Og mener vi burde osv. Det kommer selvsagt ikke på tale.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
I mine kretser er det kun vanlig at foreldres venner stiller opp som serveringshjelp og kakebakere, ikke at de er gjester i bryllupet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Jeg tror det er et klassisk utslag av at svigermor (som min mor) ble grundig overkjørt i eget bryllup, og nå mener at det er hennes tur til å overkjøre oss (i motsetning til min mor). Hennes foreldre og svigerforeldre hadde sine venner i hennes bryllup, ergo, skal hennes venner komme i et bryllup der hun er, må vi invitere dem. Men så kommer det altså ikke på tale. Stakkars svigermor. Men jeg gidder altså ikke å ha en haug med bråkete bergensere jeg ikke kjenner i mitt eget bryllup, da foretrekker jeg de bråkete bergenserne jeg faktisk vet hvem er.
|
|
|
#7 |
|
|
Huff, høres kjipt ut. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her og. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|