Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #03

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 11:33   #37
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #03

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hm ... i dag lurer jeg på følgende: Hvis man er veldig, veldig lik en ganske kjent og ikke særlig respektert person, ville man ikke forsøkt å gjøre seg selv litt mindre lik?

I dag møtte jeg nemlig en person i heisen på jobb som var en eksakt kopi av ... trommevirvel ... PETE HEGSETH. Til og med sveisen var helt identisk. Jeg skvatt skikkelig.

Jeg _tror_ virkelig at jeg hadde anstrengt meg bittelitt for at likheten skulle bli så liten som mulig.

Jeg håper jeg hadde hatt ryggrad til å være meg selv uansett om en kødd hadde lignet på meg. Jeg ville synes det var litt nederlag å måtte endre det som er "meg". Tror og håper jeg. Men det er klart - hvis jeg hadde fått massivt med negative reaksjoner og/eller hets hadde kanskje saken stilt seg annerledes, jeg vet ikke? Nå er jeg en som har sett lik ut fra jeg sparte ut håret før jeg ble ti år (med unntak av at man eldes, og en periode på 1-2 år da jeg var litt over 40 år og klipte meg kort), jeg har fortsatt langt slett hår og går uten sminke. Å endre utseendet nå i 50 åra ville være en uforholdsmessig stor inngripen i "meg".

banana er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.