Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmasjonsgave til eget barn

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-15, 20:57   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Konfirmasjonsgave til eget barn

Ja, dette er kanskje både et vepsebol og et "hva koster en bil"-spørsmål, men vi har altså konfirmant om et halvt år og aner ikke hva vi skal gi i gave. Jeg vet det kommer an på mye, og det er jo vårt eget valg, men jeg har overhodet ingen idé engang. Hva er "normalt" å gi, og da mener jeg egentlig sum, altså, og det er jo her vepsebolet kommer inn, men det hadde vært så greit å vite hva en norsk konfirmant i gjennomsnitt får av sine foreldre, selv om det nok er helt individuelt og umulig å si noe om...

Bunad får hun av sine besteforeldre, så jeg tenker vel kanskje muligens en pengegave fra oss. Selskapet holdes også privat, men vi legger en betydelig sum i selve maten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.