Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor jobber du redusert?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-07, 10:22   #11
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor jobber du redusert?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg er ikke heller sammen med mann og barn 24/7. Jeg er på jobb, trener og får gjort sosiale ting, men når jeg har hatt/har redusert jobb så er det først og fremst for å være mer sammen med barna.
Jeg syns slett ikke det er meningsløst å gjøre vanlige ting hjemme mens barna er der. Men jeg skjønner at det kan være annerledes om barnet har spesielle behov og er mer krevende. Femåringen min er veldig glad for fridagen hjemme, selv om vi sjelden gjør noe spesielt gøy. Vi er sammen, og jeg gjør de tingene som trengs hjemme, jeg føler aldri at jeg har ham på slep.
Jeg verdsetter mer tid med ham, og tenker at jeg får være mer "i fred" senere, det er ikke så lenge han er liten og aller helst vil være med meg.

Signerer hvert ord. Her har jeg forsåvidt ikke noe valg, Tuva får ikke bhg-plass når jeg er hjemme. Men jeg tenker som så at bhg er Tuvas "jobb", hun trenger også fri. Hvis jeg spør henne om hun vil være hjemme eller i bhg hvis jeg plutselig får en fridag og hun har bhg plass vil hun være hjemme. BHun stortrives i bhg, men trenger også litt fred og ro med mamman sin.

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.