Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

What's your cultural dealbreaker?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-14, 10:45   #11
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg har lest Fifty Shades, Isfolket (på ungdomsskolen) og Alkymisten (kjeeedelig) og sett nesten en hel sesong Paradise Hotel for noen år siden. Alt med passe mengde iråånisk distanse, selvsagt.

Jeg har ikke mange kulturelle dealbreakere, altså. Folk må gjerne elske DDE, ikke ha lånekort på biblioteket, mene at "Hjarte på rette staden" er tidenes TV-serie, dra på Alternativ-messe, spå i tarot, synes Alkymisten er stor litteratur osv osv. Men stemmer folk FRP, og syns det viktigste i verden er billigere bensin, billigere alkohol og færre bomveier, da skygger jeg banen. Jeg har prøvd. Jeg smiler og er høflig, prøver å unngå betente samtaleemner, men det varer ikke lenge.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.