Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - katter og løsgjengeri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-13, 12:41   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg er vel en av de som bare har resignert. Men klart det er irriterende (og ekkelt!) å måtte plukke andres katters avføring opp fra plen og bed. Det antar jeg bare alle forstår.

Det er jo unektelig, synes jeg, ganske spesielt at det er sosialt akseptert i samfunnet at folk skaffer seg dyr som gjør fra seg på andres eiendom. "Det er bare sånn det er." Vel, jeg mener det ikke bare burde være sånn. Jeg synes det er veldig merkelig at det skal være greit og at man som katteeier ikke har, eller tar, noe ansvar for det. I mitt hode er det rett og slett ikke logisk. Selv om det åpenbart har blitt sånn.

Her er jeg også. Det forundrer meg stort at det er slik, men denne tråden har dessverre bekreftet dette. Det er n forunderlig verden.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.