|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#401 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Her er jeg også. Det forundrer meg stort at det er slik, men denne tråden har dessverre bekreftet dette. Det er n forunderlig verden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Panzerekstremfeminist
|
Seriøst?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
kan tilsettes alkohol
|
Røde prikker kan være en sykdom. Du bør presisere nærmere før du er så bastant. Vi vet jo ikke hvilke rød prikk du har gitt fra deg. Det kunne jo vært en rød hund.
![]() |
#404 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriFor øvrig passer denne diskusjonen veldig godt i sandkassen. På så mange måter.
![]() |
#405 |
Ringskrømt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Ringskrømt
|
Sist redigert av Skremmern : 04-07-13 kl 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Vaklende
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriJeg er spent på hvem flere enn Bille og pøbelsara som har fått segmentert at den almenne sosiale oppfatningen er at det er greit og "sånn er det bare"? Sist redigert av Balanse : 04-07-13 kl 13:13. Årsak: Feil med bestemt form |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke Billa, men Bille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Vaklende
|
Helt seriøst, ja. Jeg har spurt deg om noe, og nå svarte på noe helt annet og fikk det dermed til å se ut som om du parkerte mitt/mine spørsmål. I realiteten har du kun svart en gang på mine spørsmål (som jeg kan se), og da ispedd en del stikk til troverdigheten min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriHehe. Men er det ikke sosialt akseptert altså? Det er for øvrig IKKE denne tråden som gir meg det inntrykket. Jeg baserer meg på erfaringer IRL nå. Jeg ville ikke tro det var et så utbredt problem om det var sosialt uakseptabelt?
![]() |
#413 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg har ikke lyst til å krangle med deg, og skjønner ærlig talt ikke hvorfor du har valgt akkurat mine innlegg i tråden å argumentere mot. Min oppfatning etter de siste utvekslingene er at du ikke har noen helst interesse av å lese hva jeg skriver og da virker det rimelig fruktesløst å fortsette diskusjonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Vaklende
|
Jeg krangler ikke med deg, pøbelsara, hvorfor tror du det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Vaklende
|
Så fint at du oppklarte det, Bille, og da er jeg også enig med deg - det virker ikke som om det er sosialt uakseptabelt generelt sett. Heldigvis synes jeg det virker som det er mindre sosialt akseptert nå enn for 10 -15 år siden å skaffe seg katt i tette boligstrøk, og/eller la være å sterilisere/kastrere katten sin. Dessverre blir det veldig tydelig med de som ikke har et ansvarlig dyrehold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
This is normal!
|
Det flere katteeiere i denne tråden skriver er at de tror ikke deres katt er et problem og bare hvis naboer kom og sa ifra, ville de se om det var noe de kunne gjøre. Initiativet skal altså ligge hos de som får problemer av ditt dyrehold. Å holde katten inne eller i bur i egen hage (som jeg ser som eneste brukbare løsning for vår del) kan jeg ikke se er et alternativ for dere.
Jeg tror jeg lovet meg selv i forrige kattediskusjon på FP at jeg skulle holde meg unna denne typen tråder. Så bra gikk det liksom.
![]() |
![]() |
#418 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriPrøver å se det positive: jeg fikk byttet ut gardinene. Og, ja, vi har sagt fra til rette katteeier, som ble lei seg, men ikke noe mer enn det. Ikke noe spørsmål om erstatning og ikke hadde de tenkt å kastrere katta. Nå har de akkurat flytta, heldigvis, men nærmeste nabo har fått seg to kattunger og har ingen planer om å kastrere dem. Ja, vi har spurt. Selvsagt er det sosialt akseptabelt å la katter gå fritt og gjøre hva de vil, det er vel ingen som tror noe annet verken før eller etter denne tråden.
![]() |
#419 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nye gardiner er jo flott, men jeg synes det er veldig synd at naboene dine har den holdningen med å ikke kasterere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
finner ut av mye
|
Det er jo helt på trynet for å si det mildt!
![]() |
|
|