Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - katter og løsgjengeri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-13, 18:52   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Se hvor mange innlegg jeg har på FP! Det meste jeg skriver om her inne er temmelig uviktige saker!

Det er ikke viktig for meg (men siden jeg er katteeier blir det straks ladet, så ja meg like gjerne du at hundebæsj, andre plagsomme dyr, bråkete naboer og emnet som er til sjenanse er heller ikke viktig for meg.)

Det er kjempeviktig for meg å sette ting i perspektiv. Så ofte som jeg klarer. Med det surf jeg ikke at dette ikke kan gå bære viktig for DEG. Og jeg er aldeles ikke nedlatende. Å være så Zen som mulig er i høyeste grad a work in progress, for å si det sånn.

Skal jeg delta i denne debatten, er det selvfølgelig relevant å flagge min holdning til størrelsen på problemet, noe annet blir vare tøysete.

Jeg klassifiseres det som et lite problem. Et problem deg er verdt å diskutere og en problemstilling det er verdt å orientere katteeiere om. For min del har det vært opplysende, og jeg tar unfoen i denne tråden til etterretning.

Sånn helt generelt synes jeg det er veldig synd at så mange opplever at kattene er til plage i hverdagen deres, og det i seg selv er sansynøigbis et tegn på at kattebestanden er i ubalanse med omgivelsene.

Problemet er snarere at vi har det for godt. Vi klager og bitcher og kaster bort tid på å irritere oss over katter og bæsj og trær og unger som ammes i det offentlige, og vi har i grunnen for mye tid til overs og for lite å ta oss til.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.