Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-12, 10:38   #9
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Tja. Jeg leser det vel bare som om han har hatt en vanskelig rolle og at han nå i ettertid gjerne skulle ha gjort ting annerledes, men at det sånn som det var ikke følte han kunne ha handlet annerledes. Men at han valgte å stole på en venn, og at han er dypt skuffet over at vennen ikke fortalte dem hva han faktisk hadde gjort. Jeg synes det var ærlig intervju og at det kom godt fram at mannen var utrolig skuffet og følte seg ført bak lyset. Og at Jan var veldig tydelig på at han ikke mener at Øygård kan være ordfører mer. At det han har gjort er galt uavhengig av alt det andre og uavhengig av foranledningen. Bare galt punktum.

Jeg tror det må være utrolig tungt å ha støttet ordføreren offentlig, og jeg tipper mange føler seg sviktet.

Jeg reagerer på hvordan han uttaler at Rune fortsatt vil være hans venn, og at han ikke hadde andre alternativer da han i kommunestyret var med på å vedta at Rune skulle være ordfører for en ny fireårsperiode etter valget i fjor høst. Ingen andre alternativer? Det høres for meg ut som en feig ansvarsfraskrivelse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.