Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-12, 16:43   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror det vanligere på bygda fordi det er større avstander, dermed er det et poeng å ha tilgang på bil. Jentene vil ha kjæreste med bil, og guttene bruker bil som brekkstang. I tillegg er det mindre miljøer, og dermed flere fester med folk fra ulike samfunnslag og aldersgrupper.
...
Min erfaring er at bygda er mer homogen enn byene, fordi de som ikke passer inn flytter derifra.

Basert på mi PERSONLIGE erfaring trur eg ikkje det er slik. Eg skulle gjerne sett statistikk på kjæresteri før 20 års alder altså. Eg trur ikkje ein ville sjå store skilnadene mellom ein såkalla norsk storby og mindre tettbygde strøk. Dette her veit vi fint lite om antagelig, men ein kan jo alltids meine noko ut frå sine eigne opplevingar.

Ja, dei med bil blei brått pop, men da var dei 18, ikkje 40. Ei jente på 16 vil generelt sett heller velge ein på 18 med lappen, enn ein på 40. Dette med homogen: - eg meinte at kultur og ukultur kan oppstå i bygdelag eller ulike sosiokulturelle grupper i byane. Variasjonen mellom bygdelag kan vere stor.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.