Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Opprinnelig lagt inn av Anda, her.
Gaia, tror det mangler et "ikke" der på slutten.
Forsvarere har tilgang til det aller, aller meste av sakens dokumenter. Noen ganger krangler man om hva som skal være med.
Det stemmer. Jeg har rettet. De har vel neppe kranglet om skypeloggen, all den tid det er en av kjernebevisene til påtalemyndighetene? 
Jeg lurer på i hvilken grad det har påvirket forsvarers arbeid at han har nektet å la seg avhøre. Som sagt syns jeg hun blir blekere og blekere for hver dag. Og jeg antar at de fleste forsvarere har forskjellige metoder de bruker for å takle vanskelige saker. Det er jo heller ikke helt ukjent at en del jurister kan være ganske, eh, bastante, når de først setter i gang og skal forsvare et synspunkt. (Mens andre er så lite villige til å konkludere i vanskelige spørsmål at du ikke får et klart svar ut av dem om du hadde satt deg på dem. )
Samtidig så tenker jeg at det må være utrolig vanskelig å være et normalt oppegående menneske og klare å holde maska som forsvarer i denne saken. Og det syns jeg vel ikke egentlig hun klarer så veldig godt heller. På nyhetene så hun bare sliten og trist ut.
|