Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Artikkel om gjenglemte barn i bil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-12, 02:50   #10
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bil

Denne diskusjonen tok en merkelig vending. Det blir en merkelig og usmakelig sammenblanding å diskutere hvordan man skal lære ungdommer økonomi og den største ulykken man som foreldre kan oppleve: å være "skyld" i at ens eget barn dør. Og så på toppen blande inn den savnede jenta som argumentasjon for at ungdommer ikke skal sitte alene i bil. Det blir både teit og usmakelig.

Det er kanskje like greit at du ikke gidder å svare mer.

Selv om jeg ikke har glemt barn i bil, vil jeg ikke dømme og se ned på noen som har gjort det. Jeg kan ikke avvise at det er noe som kunne ha skjedd. Siden det ikke har det, kan jeg konkludere med lav sannsynlighet. men hva som kunne ha skjedd ved andre forutsetninger tørr jeg ikke ha bombastiske meninger om.

Men, noe helt annet i artikkelen. Er det bare meg, eller er det flere som reagerer på de siste avsnittene hvor hun ene mener at et av partene fortjener å få et nytt. Jeg greier ikke sette ord på hvorfor jeg reagerer.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.