Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Artikkel om gjenglemte barn i bil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-12, 02:01   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bil

Opprinnelig lagt inn av Ametyst, her.

Mitt motiv for å dra inn tenåringer i all handel, er at jeg selv ble vokst opp i en atmosfære hvor jeg fikk alt servert på et sølvfat. Og da jeg flyttet for meg selv i 20-årene, trodde jeg at jeg fremdeles skulle få alt jeg trengte. Jeg bestilte alt mulig på kreditt, og betalte selvsagt i ettertid.

Jeg vil at mine barn skal få en kjennskap til det å handle, og det å sette opp et budsjett før man handler. Det er ikke verre enn det. Jeg har et budsjett for familiehusholdningen, og når de er rundt 13-14 år så skal de få et eget beløp de skal kunne forvalte. Men de får ikke forvalte dette før de har sett hvordan vi handler. Derfor mener jeg det er viktig å ha med barn på handling. Det er først da de ser hvor mye ting faktisk koster.

Men hva i alle dager har dette med bilsikring og forsvarlig håndtering av barn i bil å gjøre?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.