|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bil
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilDet var da ting ble litt for usmakelige at jeg også trakk meg. Hvorvidt du vil få med flere mot meg på en annen greie, får bli opp til deg. Men det skal også sies at jeg har lang erfaring i å bli mobbet. Og har alle pigger ute når det gjelder det. Og dette er ikke siste gangen dere hører fra meg. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Akershus
![]() |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
Jeg setter deg i bås ja. Båsen for de som er bombastisk. Jeg har ikke sagt eller ment noe om intelligensnivået ditt. Jeg sier da noe som helst om unger. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
lettere utlada
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilHadde du holdt deg til saken Ametyst, så hadde du ikke fått så mye pepper. Hvis du ikke kan tåle at andre er uenige med deg uten å dra inn at du blir mobbet (!) så er du kansje på feil sted?
|
|
|
#127 |
|
Shake it out!
|
Eller hva med å se realistisk på det? Barn endrer seg og til og med 8-9-åringere tenker helt annerledes enn 5-6-åringer... Lykke til med å drasse med deg 12-åringen (for å ikke snakke om 15-åringen!) med deg over alt hvor du går.
|
|
|
#128 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg reagerer også. Jeg tror det har med det som er skrevet rett over i artikkelen:
|
|
|
#129 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilJeg har tenkt meg om, og kommet til at "sette veska mi bak bilstolen til Mikro" ikke er noen som helst forsikring mot å ikke glemme henne der.
|
|
|
#130 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg ser at du er ganske ny, Ametyst, og du gjør typisk nybegynnerfeil, at man på en måte skriver ned det man hadde sagt rundt et middagsbord.
|
|
|
#131 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilTroller hun ikke bare litt, da? Ingen er sånn. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bil*innser at tråpden har vandet langt avsted og handler om helt andre ting nå*
|
|
|
#133 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Når jeg kjører bil prøver jeg å holde fokus på veien og trafikken. Not so much på ungene. Til opplysning. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilDette har utviklet seg ja ...
|
|
|
#135 |
|
Off the map.
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilMin datter på 8 har flere ganger sittet igjen i bilen hvis vi har vært på butikken. Typisk på tur til hytta, og hun har valgt å sitte i bilen for å se på film. Her choice. (altså, hun kommer seg ut selv, og det er ikke snakk om stekende sol, vanlig overskyet vær har det vært, evt regn. )
|
|
|
#136 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilDet er synd at denne tråden sporet så kraftig av. Jeg ville gjerne sett mer på de strukturelle forskjellene som gjør at bittesmå babyer leveres til dagmamma eller barnehage av superstressede foreldre - og en sjelden gang glemmes igjen i bilen.
|
|
|
#137 |
|
© All rights reserved
|
Yeah right!
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
villende
|
Sv: Artikkel om gjenglemte barn i bilDette var en tankevekkende og sår artikkel. Og man kan ta ganske mye lærdom av det som står der. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Yes, we can!!
|
Dette tror jeg er veldig, veldig sant, og grunnen til at ryggmargsrefleksen til folk når det skjer ulykker eller tragedier ofte er "men å la barnet (insert aktivitet), da! Det ville jeg ALDRI gjort, så dette kunne aldri skjedd oss!". Det har vi jo sett i ørten "se så fælt med den ulykken (insert tragisk nyhetssak)"-innlegg på forum oppigjennom.
|
|
|
#140 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|