Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sunne og "morsomme" matpakker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 11:16   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og "morsomme" matpakker?

Jeg blir litt sånn når noen får inntrykk av at matpakkene i tråden bærer preg av å være usunne, men så tenker jeg at vi har muligens forskjellig forståelse av hva det vil si å være sunn? Mine barn spiser sunt, vi har frukt og grønt hver dag, så da blir det ikke så dumt med litt ekstra innimellom. Og det tillater jeg ungene også. Akkurat fullkornpasta er ikke supersunt, men vi snakker små mengder her. Enkelte måneder bruker jeg andre ting, mens denne måneden har de fått det flere ganger (i små mengder, som sagt). Men det er litt trist hvis folk har inntrykk av at jeg stapper hva som helst oppi boksen for å få det til å se spennende ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.