Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitert til kaffe

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 17:05   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Invitert til kaffe

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg tenker at du ikke har sittet utenfor et festlokale i to timer og blomstret og følt deg svært lite velkommen. Og selv om det sikkert kan gjøres litt mer ok, så velger jeg for min egen del å droppe det. Den aktuelle gangen reiste forøvrig brudeparet avsted med en gang brullupskaken var skåret opp, så det var bare såvidt jeg rakk å gratulere dem før de forsvant. Og da halve selskapet forlot lokalet like etterpå ble det rett og slett en helt underlig affære.
I de bryllupene jeg har vært i har evt kaffegjester vært invitert tidligst kl 21.00, forresten, og selskapet har naturlig nok brutt opp etter at brudeparet har forlatt åstedet før midnatt. Det kan jo være at det er anderledes andre steder, men det har ikke jeg opplevd. Og når man da legger til dette i erfaringene blir summen slik at jeg altså foretrekker å heller droppe det.

Ja hvis det er sånn det gjøres i dine kretser så skjønner jeg at du ikke gidder, hørtes ikke ok ut i det hele tatt. I innlegget til Pelle rett før ditt ble det fortalt om en helt annen greie som jeg og andre synes er veldig bra. Jeg tror det gjøres på en fin måte like mye som det du forteller om.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.