Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 10:59   #11
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tv-vanar - bruk av norske kanalar

Jeg er totalt utafor når det gjelder tv-serier mange følger med på. Jeg gjenkjenner titler som f.eks. Grey's, Sex and the City, Frustrerte Fruer, CSI, men har aldri sett en eneste episode. Jo forresten, jeg så første episode av Grey's, og avskrev serien umiddelbart. Not my cup of tea.

Jeg ser helst dokumentarfilmer. Discovery World's Everest-serie er topp, andre kanaler jeg liker er Viasat Explorer og Viasat History. Travel har også mange fine program. NRK2 har en del perler, og så liker jeg veldig godt 71 grader Nord. Det hender jeg ser Skavlan, det kommer litt an på gjestene. Terskelen for å zappe til Skavland er likevel høy, det er begrenset hva jeg klarer å svelge av det skavlandske uspråket.

Nyheter ser jeg på NRK, NRK2 og TV2.

Ja, også ser jeg uanstendige mengder sykkelsport på TV2, DTV2, Eurosport 1 & 2, DSF, RAI og ellers det jeg måtte finne på min zapperunde.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.