Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Maria Amelie uttransporteres i dag

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-11, 14:39   #21
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Maria Amelie uttransporteres i dag

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du diskuterer nå ihvertfall med meg. Og bruker stadig virkemidler som "spyr" osv. Det er ikke særlig ok å teppebombes med i innlegg etter innlegg.

Jeg vet at du har masse kunnskap om dette området. Jeg ønsket i dag å lære noe av deg. Nå har jeg forsøkt å få svar på noe jeg lurte på såpass mange ganger uten å få svar, men med stadig nye innlegg med kraftuttrykk at jeg gir opp. Og dermed mister jo også du muligheten til å nå ut med både visjon og kunnskapen din til tross for at jeg i utgangspunktet gjerne ville vite. Dumt.

Men hvor mange ganger må jeg svare? JA JA JA jeg er for en liberal innvandrings og asylpolitkk. Jeg har lenket til tråd der dette fenomenet er diskutert, jeg har sagt jeg ikke synes bistandspolitikk funker, ergo, ja vi må hjelpe flere mennsker som kommer hit. Ikke med å betale korrupte land som Libya til å putte de i fengsel eller gi andre diktaturer i nord Afrika penger til bedre utstyr til å "ta" båtene som kommer fra Afrika stappfulle av mennesker. Jeg mener vi er blottet for både medmennesklighet og moral i denne delen av verden fordi vi til syvende og sist er med på å opprettholde et system i verden som tross alt gjør at så mange mennesker er på flukt. Det er mange sammensatte årsaker til dette og mange av disse årsakene er vi deltakende i, ergo, må vi være med på å bære ansvaret. Så ja, jeg spyr av dobbeltmoralen "vi" har, virkelig. Jeg jobber en del med dette både i jobb og privatsammenheng så jeg føler det godt på kroppen for å si det slik. Hvis det hjelper at jeg bruker mildere ord som ubehag så kan jeg godt ta det til etterettning.

Så nå spør jeg deg igjen, hvor sier jeg at du er en rasist?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.