Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gang

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-11, 16:12   #27
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gang

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Da ser ikke jeg mye uskyldig ut for jeg fikk ikke ta med solkremen til barna mine. (Hadde glemt å ta den ut av veska).

Vær du sikker på at det IKKE går på om du ser uskyldg ut eller ikke, men hvordan den enkelte sikkerhets-kontrollør tolker regelverket (omtrent som ligningsfunkjsjonærer...uten sammenligning forøvrig)

Jeg jobber som flyvende personell. I crew-sikkerhets-slusen på OSL så blir jeg langt strengere kontrollert enn jeg blir som vanlig passasjer. Jeg må av med sko, av med alt av metall, og blir tatt ut i såkalt ekstra-kontroll cirka annenhver gang jeg går igjennom. Vi som er flyvende personell blir med andre ord sett på som en mer reell trussel for flysikkerheten enn vanlige passasjerer... ? Antakelig.

Jeg har tatt avstand til hele systemet og humrer bare godt av det inni meg når folk blir tatt i fra ting som kan ligne på våpen, kniver osv. i sikkerhetskontrollen, for deretter å innta et biff-måltid spist med en sylskarp biff-kniv rett utenfor gate 38... Hvor vanskelig er det å putte DEN kniven ned i håndvesken liksom?...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.