Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er du en vinliker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-10, 23:58   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en vinliker?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg sliter alltid med å finne noe jeg liker når jeg er i USA. Vanligvis er jeg ikke særlig kresen, men amerikanske viner har jeg ikke helt funnet ut av. Er det noen flasker som er ganske safe og enkle å få tak i?

Om du liker italienske viner, slik som oss, så finnes det veldig mye godt på Pinot-fronten. Og 2008 var et særdeles bra år på den fronten.

Kan forøvrig anbefale vinene herfra:

http://www.nakedwinery.com/index.php

I tillegg til at vinene har ganske festlige navn, så smaker de ganske godt også. The big O kom ut som vinneren på den årlige wine tasting-festen som vi har med mannen sin jobb (blindtest).

Jeg er helt elendig på å huske navn på vin, men jeg kan bla opp noen gode navn for deg når jeg bare får tenkt meg om. Ellers selger alle butikker med respekt for seg selv utenlandsk vin her også, selv om Amarone og Valpollicella er en del dyrere her enn i Norge, dessverre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.