|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Forelska
|
Sv: Er du en vinliker?Ja
|
|
|
|
#42 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Er du en vinliker?Er veldig glad i vin, spesielt rødvin.
|
|
|
#43 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en vinliker?Absolutt.
|
|
|
#44 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du en vinliker?Eg er ein vinlikar. Av kvite likar eg best Chablis, av dei raude er Chianti-vinar favoritt. Rosé er også godt.
|
|
|
|
#45 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Er du en vinliker?Hvit eller sprudlende er ja takk, rødvin er som regel neitakk. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en vinliker?Ja. Rød.
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Er du en vinliker?Elsker rødvin, og har lenge hatt en forkjærlighet for røde, fyldige, australske shiraz-viner. Nå er jeg mer lysten på de mer lette vinene, men har foreløpig ingen favoritter. Og hadde jeg ikke hatt en sånn sperre inni meg som sier at vin ikke skal drikkes før etter seks (helst enda senere) så hadde jeg nok vært en lage-mat-og-nippe-vin-type. |
|
|
|
#48 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Er du en vinliker?Jeg er definitivt en vinliker ja. Men jeg kan svært lite annet om vin enn å nyte den.
|
|
|
#50 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er du en vinliker?Er svært glad i rødvin. Liker godt italiensk vin jeg også, men lever vel etter mottoet: Alt går i grisen. Skikkelig god vin er supert.
|
|
|
#51 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Er du en vinliker?Jeg er veldig glad i rødvin. Helst mørk og fyldig uten mye garvesyre. Jeg drikker vin til et godt måltid eller bare til kos.
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Er du en vinliker?
Jeg er litt her jeg også, men liker også røde italienere. Liker viner med litt snert i. |
|
|
|
#54 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er du en vinliker?Veldig glad i vin - hele fargespekteret og med og uten bobler.
|
|
|
#55 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er du en vinliker?Jeg kan ikke drikke rødvin pga migrene, men jeg liker hvitvin godt. Jeg er dog ingen kjenner og drikker stort sett det jeg blir servert, men vi drikker aldri hjemme.
|
|
|
#56 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Er du en vinliker?Er dessverre ikke noe vinliker; virker koselig å ta ett glass vin til maten en gang i blant. Jeg har forsøkt å venne meg til smaken og er kommet dit hen at i formelle anledninger, hvor det servers vin, så klarer jeg å smake litt til maten.
|
|
|
#57 |
|
Originala
|
Sv: Er du en vinliker?Jeg liker vin, ja, særlig rød. Spanske Rioja-viner er en favoritt. Også Amerone-viner, men de koster såpass mye at vi ikke kan spandere på oss det så ofte. Men det er også andre gode italinske. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Peppy!
|
Jeg sliter alltid med å finne noe jeg liker når jeg er i USA. Vanligvis er jeg ikke særlig kresen, men amerikanske viner har jeg ikke helt funnet ut av. Er det noen flasker som er ganske safe og enkle å få tak i? |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Arrow synes jeg er veldig god, den har de på de fleste pol.
|
|
|
|
#60 |
|
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en vinliker?En venninne av meg hadde med seg en white zinfandel (??) hjem fra USA en gang, den husker jeg at var veeeldig god!
|
|
![]() |
|
|