Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er jeg en vanskelig kunde?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 14:08   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Ulykkelig

Er jeg en vanskelig kunde?

Var nettopp å klagde på et belte jeg kjøpte på Voice og europe på lørdag.
Beltet kan ikke brukes da det rett og slett sklir fra hverandre. Hadde det på en dag bare. Samme om man bruker det bare løst rundt magen.. det ramler av. Å holde en bukse oppe er HELT umulig.
Det virker rett og slett som om det er feilkonstruert. For stor spenne, evt for lite hold i stoffet. Jeg syntes det var rart og urimelig at jeg ikke skulle kunne bruke dette beltet uten å "mekke" på det selv, så tok det med til butikken for å høre om jeg kunne få et annet evt noe annet. Liker ikke å ha spenner, strikker ol på beltene mine for at de skal henge på.

Men nei. Det kunne de IKKE godkjenne fordi ingen andre hadde klaget før meg Dessuten kunne hun ikke ta det i retur siden det var blitt litt frynsete av å ha blitt brukt og dratt sammen hundre ganger på en dag.

Jeg ble ganske paff egentlig. Hun gadd ikke undersøke om det var noe feil med mitt belte. Bare avslo fordi jeg var det første som klaget. (En annen ting og. Jeg burde nesten fått godkjent reklamasjonen fordi beltet faktisk var synlig slitt etter en dag.)

Jeg er riktig nok en bevisst forbruker etter å ha jobbet i butikk med høyt servicenivå i mange år, men jeg blir litt paff over at de ikke kan godkjenne noe fordi ingen andre sier det samme.
Damen i butikken mente også at jeg kunne feste beltet med en spenne så det ikke skled og at figur kunne ha med at det ikke ville sitte.
Jeg lurte på om ikke hun kunne forklare det da, men det kunne hun ikke.
Skal man kun kunne bruke det på en spesiell måte med en egnet figur så får de opplyse om det når man kjøper det da.

Jeg blir ganske irritert. Dette blir litt en prinsippsak for meg. Prisen er helt uvesentlig sånn jeg ser det. Jeg har for tiden ganske skrapt økonomi og dermed så er det ikke bare å handle nytt hele tiden. Skulle ha det på til en topp jeg kjøpte samtidig med det utgår altså.

Hva mener dere? Er jeg vanskelig? Burde de godkjent?

Sist redigert av Pastill : 22-02-07 kl 14:16. Årsak: Fikset bildelink
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.