Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Delt bosted, hvor lenge hos hver?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-10, 10:27   #15
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Delt bosted, hvor lenge hos hver?

Det er sikkert vanskelig å kjenne hva du tror er riktig for dere nå, i en så turbulent og vanskelig tid.

Jeg ville først og fremst ikke forpliktet meg til en så krevende og potensiel vanskelig (for ungene) ordning uansett. Hvis den ene parten ønsker det veldig sterkt og har gode argumenter for hvorfor det vil være det beste for ungene ville jeg lyttet. Hvis jeg trodde en slik ordning hadde "passet" for barna mine kunne jeg gått med på en prøveperiode med klar avgrensning og ingen forpliktelse til å fortsette hvis jeg syntes det ikke fungerte.

Jeg er ikke sikker på om våre erfaringer er relevante, men kan skrive kort likevel. For min gutt (5 år) hadde en slik lang periode som 2 uker uten den ene forelderen vært forferdelig. Det hadde ikke gått med annenhver uke en gang.Vi har ikke delt omsorg, blant annet derfor, men praktiserer annenhver helg og 2 -3 ettermiddager pr uke (avhenger av hvem som hadde helgen). Det hadde selvsagt ikke gått om vi ikke bodde nærme og samarbeidet tålig greit. Vi har nettopp begynt med dette (1 måned) og har avtale om å evaluere ordningen snart, og jeg ser for meg at vi vil bruke den tiden som er nødvendig på å finne gode ordninger, og at vi vil evaluere dette underveis.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.