Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Delt bosted, hvor lenge hos hver?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-10, 10:31   #16
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Delt bosted, hvor lenge hos hver?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hvis den ene parten ønsker det veldig sterkt og har gode argumenter for hvorfor det vil være det beste for ungene ville jeg lyttet. Hvis jeg trodde en slik ordning hadde "passet" for barna mine kunne jeg gått med på en prøveperiode med klar avgrensning og ingen forpliktelse til å fortsette hvis jeg syntes det ikke fungerte.

Men hvordan vil du gjøre en slik avtale uten å bli sittende fast i den? Skal det da samtidig avtales at du alene bestemmer om du synes det fungerer, og hvis du sier det ikke fungerer så får du omsorgen? Med noen annen formulering blir man jo avhengig av at begge parter blir enige, både om at dagens ordning ikke fungerer og om hvordan en ny ordning skal være. Hva hvis Star ikke synes det fungerer og at barna bør bo hos henne, mens eksmannen mener det fungerer og vil fortsette, eller at det ikke fungerer og barna bør bo hos ham?

Så lenge de da ikke blir enige, vil ordningen måtte fortsette.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.