Fonter/skrift/farge
Hva er egentlig forumreglene for dette. Jeg må bare spørre og jeg håper ikke noen blir sinte på meg nå. Men jeg kom til skade for å lage fet skrift da jeg var ny her og ble litt pepra kan man si.. Det oppfattes som skriking å ha fet skrift slik jeg har fått info om. Jeg visste ikke dette, og jeg hadde ikke lest forumreglene for jeg hadde ikke funnet fram i de. Det burde ikke vært anledning til å ha fet skrift hvis man ikke kan ha det. Jeg tenkte bare, at det ser finere ut, med fet skrift, og kanskje litt farge på. Jeg liker å leke litt med skrift og syns vi har så mange pene fonter. Men jeg har fått klage på da jeg endret på fonten også for da ble skriften for liten å lese. Men jeg satte jo pris på at medlemmet sa fra til meg da. men det blir så dumt, for ikke kan man ha fet skrift, og ikke kan man velge en litt annen skrift type men det er liksom en rad her oppe der man har anledning til å endre på skrift typen. Jeg syns det ser penere ut med en comic sans eller bookman eller noe lignende. Men jeg vil bare vite, er det slik at det er mindre akseptert her inne å ha en litt annen skrift? og hvorfor er det da anledning til å velge fet, kursiv, og med farge, og forskjellig skrifter hvis man ikke får lov å bruke de? jeg forstår at en font som har liten eller mindre skrift ikke blir lett å lese for de som har en mini-pc, og jeg har problemer med det selv også på den minste pc min, derfor ville jeg jo bare hatt en fet type hvis jeg valgte en finere font. Men som sagt, hva er reglene egentlig her om skrift typer og fet og ikke fet og sånn. SOm sagt jeg mente ikke å skrike da jeg skrev fet, men jeg bare syns det var tydeligere skrift :-)
Jeg skal selvfølgelig holde meg til reglene her hvis jeg ikke bør bruke andre fonter enn denne her. Og hvis det er en font jeg kan bruke som er akseptert så tar jeg gjerne imot tips siden jeg syns denne her er så kjedelig :-) Men som sagt, må jeg bruke denne så skal jeg gjøre det :-) jeg vil absolutt ikke gjøre meg upopulær her og vil jo ikke skjære igjennom noe som er gamle regler og vaner her inne. Jeg prøvde å se i forumreglene men jeg fant ikke det men kanskje jeg har oversett det. Så sier tusen takk for en litt orntli regel om bruk av fet /font og farge. :-)slik at jeg ikke gjør det vanskelig for noen eller forstyrrer noen.
|