Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

aC gjør charter igjen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-10, 23:00   #10
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: aC gjør charter igjen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, jeg anbefaler ikke bade- Egypt som turist-destinasjon dersom man ikke er opptatt av dykking/snorkling. Rævva dårlig er det ikke, men mye dårligere enn tilsvarende badedestinasjoner i "Syden". Det er et ghetto av kjønnsløse svære hotellkomplekser i reneste Florida eller Las Vegas-stil og størrelse ,bare at det mangler noe rundt... ingen sjarm, ingen kultur, ingen koselige steder å rusle rundt og kikke, stoppe opp for å kose seg med litt lokal mat, ingen turopplevelser annet enn de som er ute på bade/dykke-båter.

Men ja, Egypt er blitt populært. Man får mye og bra hotell for lite penger, og det trekker til seg turister selvsagt....også temperaturen da, den er bra

Dette er som jeg skulle skrevet det selv! Likte virkelig ikke Egypt! Følte meg nærmest fanget inne på hotellområdet fordi man var totalt anhengig av å ta taxi noe sted for å se noe litt annet. Gikk liksom ikke an å bare gå ut og spasere rundt. Men, om man synes det er helt okei å bare være inne på hotellet og ligge rundt basseng/strand, så er det vel ok. Av Kanariøyene synes jeg det er finest på Tenerife. Liker steder der man bare kan gå langs en strandpromenade til neste sted og kikke litt rundt, selv om det bare er 99% turister der. Av forslagene her, virker Florida spennende. Der har man jo nesten alt. Sol, strand, Disneyworld, shopping osv...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.