Sv: aC gjør charter igjen
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Det er altså så elendig, ræva dårlig at du har vært der syv ganger, men du vil avbefale sterkt at aC setter sine bein der? 
Jaja - aC - jeg hadde det fint i Egypt. Resten av gjengen også. Du drar hvor du vil. Jeg er uansett unnelig.
Nei, jeg anbefaler ikke bade- Egypt som turist-destinasjon dersom man ikke er opptatt av dykking/snorkling. Rævva dårlig er det ikke, men mye dårligere enn tilsvarende badedestinasjoner i "Syden". Det er et ghetto av kjønnsløse svære hotellkomplekser i reneste Florida eller Las Vegas-stil og størrelse ,bare at det mangler noe rundt... ingen sjarm, ingen kultur, ingen koselige steder å rusle rundt og kikke, stoppe opp for å kose seg med litt lokal mat, ingen turopplevelser annet enn de som er ute på bade/dykke-båter.
Men ja, Egypt er blitt populært. Man får mye og bra hotell for lite penger, og det trekker til seg turister selvsagt....også temperaturen da, den er bra